Wikia

History of Humans

Почетна

Разговор0
148страница на викију

srЋирилицаLatinica

Повест људи је историја која се без краја измишља. Може се гледати као научнофантастична псеудоисторија, али и као игра кроз причу јер је створена од маштања и само оно ограничава начине на које ће се створити неки измишљени, мање или више вероватни догађај из прошлости или будућности. Број малих, средњих и великих причаних прича у овом тренутку је 148.

За упутства погледајте чланак помоћ.

Игра и прича

Ако сте кадгод кренули у писање неких измишљених догађаја и мислите да те своје визије можете уклопити у неки близак или далек свет у односу на већ описане светове; ако желите да учествујете у мењању и стварању догађаја који битно утичу на ток ове измишљене историјске скице; ако желите да пишете песме и приче, легенде и бајке из неког од далеких светова које сами можете створити; ако желите да цртате по зидовима пећина или уметнички обликујете плазму; ако желите да стварате музику блиску или далеку оном на шта нам је ухо навикло; ако желите да приказујете међуљудске односе непознатих заједница; ако желите да маштате о чудима која су људи могли створити у прошлости или ће можда створити у будућности -- добро сте дошли!

Причање

Игра и прича

Маштање

Слагање чињеница

Помоћна средства

Кроз време и простор

Кроз време

Кроз простор

Кроз време и простор

Кроз људе

За оне који причају

Around Wikia's network

Насумична викија